FANDOM

„Ale musisz ją wyeliminować nawet, jeśli nic nie wie; tylko w ten sposób możemy poradzić sobie z epidemią.”
Moya nakazuje Cole'owi zlikwidowanie Sashy.

Brak ochrony ― piętnasta (praktycznie dwunasta, nie wliczając powrotów na dach Zeke'a) misja wątku głównego w inFamous.

OpisEdytuj

Po otrzymaniu od Moyi namiarów na ostatnią podstację w Dzielnicy Neonów, Cole rusza w celu jej aktywacji.

PrzebiegEdytuj

WejścieEdytuj

Choć niezasilony obszar jest przepełniony Żniwiarzami, MacGrath'owi udaje się dotrzeć do studzienki kanalizacyjnej i przejść do kanałów. Tam telefonicznie kontaktuje się z nim Moya.

  • Moya: Mam dla ciebie informację. Żniwiarzami dowodzi kobieta o imieniu Sasha. Nazwisko nieznane. Jeszcze parę miesięcy temu była wysoko w hierarchii Synów Pierworodnych. Kierowała ich niektórymi badaniami.
  • Cole: Sądzisz, że wie, gdzie jest John?
  • Moya: Nie wiem. Ale musisz ją wyeliminować nawet, jeśli nic nie wie; tylko w ten sposób możemy poradzić sobie z epidemią. Dam ci znać, gdy ją namierzę.

Naprawa obwoduEdytuj

Skrzynka elektryczna za turbiną (inFamous)

Skrzynka elektryczna za turbiną.

Cole rusza przed siebie i korzysta z tutejszych rur, by przedostać się do kolejnego odcinka kanałów. Tam odnajduje on skrzynkę zasilającą, którą traktuje kilkoma wyładowaniami elektryczności. Dzięki temu, wprawia w ruch tutejsze mechaniczne ramię, przy pomocy którego przedostaje się na drugą stronę. W końcu MacGrath'owi udaje się odnaleźć obwód, którego aktywacja obdarza go mocą wystrzeliwania dalekosiężnych i precyzyjnych błyskawic. Mężczyzna korzysta z ów zdolności do zasilenia skrzynki elektrycznej znajdującej się za uruchomioną turbiną, co doprowadza do uruchomienia kolejnego mechanicznego ramienia. Uczyniwszy to, Cole odbiera telefon od Zeke'a, który informuje go o panującej opinii publicznej na jego temat.

  • ZekeSłyszałem jak ludzie na ulicy mówili, że jesteś wielkim bohaterem i tak dalej. Jedna laska powiedziała, że wyglądasz inaczej, że roztacza się wokół ciebie jakaś aura dobroci.
  • ColeWiesz, że nie dbam o to.
  • ZekeWiem, wiem. Ale rób tak dalej. Lachony na to lecą, a ja będę mógł to wykorzystać. Na razie.
  • ZekeNie zrozum mnie źle, Cole, ale ludzie zaczynają mówić, że jesteś tylko szurniętym psycholem. Biegasz, palisz każdego, kto wejdzie ci w drogę, a na twarzy masz mroczny grymas szaleństwa.
  • ColeMasz z tym jakiś problem?
  • ZekeJa? Ależ skąd. Możesz szaleć, jeżeli dzięki temu możemy się stąd wydostać. Do zobaczenia.

Przechadzka po kanałachEdytuj

Cole wykorzystuje uruchomione urządzenie do przedostania się do dalszej części kanałów. Dotarłszy do kładek, MacGrath zostaje zaatakowany przez dwóch szalonych zamachowców Żniwiarzy, z którymi to mężczyzna sobie radzi. Chwilę później Cole dociera do nieprzyjaciół za wieżyczkami, jednak ze starcia z nimi MacGrath wychodzi obronną ręką. Cole po pewnym czasie dociera do pomieszczenia z kolejnymi skrzynkami elektrycznymi, schowanymi za kręcącymi się wiatrakami. Wykorzystawszy swą zdolność precyzji, MacGrath zasila dzięki nim następne mechaniczne ramiona i udaje mu się w końcu przedostać do obszaru z podstacją dystrybucyjną, którą tradycyjnie zasila, aktywując tym samym zasilanie w całej Dzielnicy Neonów.

Na powierzchniEdytuj

Po wydostaniu się na powierzchnię, Cole odbiera połączenie telefoniczne od swej byłej dziewczyny, Trish Dailey.

  • TrishCole, jesteś tam?
  • ColeTrish?
  • TrishSamolot zrzucił skrzynię z medykamentami, ktoś musi ochronić ją przed Żniwiarzami.
  • ColeI chcesz, żebym to zrobił.
  • TrishJesteś jedyną osobą z supermocami jaką znam. Poza tym jesteś mi to winien... nam wszystkim, za wszystko, co zrobiłeś. Skontaktuję się z tobą, gdy skrzynia będzie bezpieczna.

KonkluzjaEdytuj

Cole zdołał aktywować ostatnią podstację dystrybucyjną w Dzielnicy Neonów, przywracając tym samym zasilanie w całej dzielnicy.