FANDOM

Jeśli to prawda a ty jesteś dobrym człowiekiem, powstrzymasz milicję i uleczysz rannych. Policjant prosi Cole'a o pomoc.
Dobry samarytanin – pierwsza misja dodatkowa po stronie dobra w inFamous 2. Jej karmicznie negatywnym odpowiednikiem jest misja Wielkie sprzątanie. Wykonanie któregoś z wcześniej przytoczonych zleceń jest konieczne, aby popchnąć do przodu wątek fabularny.

OpisEdytuj

Po otrzymaniu od Zeke'a namiarów na dwóch potrzebujących pomocy mężczyzn, Cole postanawia przyjąć zlecenie policjanta.

PrzebiegEdytuj

Cole podchodzi do stróża prawa.

  • PolicjantW pobliskiej posiadłości milicja rozstrzeliwuje ludzi, którzy, ich zdaniem, są odmieńcami. Jeśli to prawda a ty jesteś dobrym człowiekiem, powstrzymasz milicję i uleczysz rannych.

Cole wkracza na teren posiadłości, gdzie odnajduje kilku rannych obywateli. Po uleczeniu trzeciego, a zarazem ostatniego z nich, MacGrath słyszy słowa stojącego na dachu milicjanta.

  • MilicjantRuszaj się, odmieńcu! Zobaczymy, czy potrafisz fruwać!

Milicjant otwiera ogień w stojącego przy krawędzi dachu cywila, który brutalnie uderza swym ciałem o ziemię.

  • MilicjantSkacz, dziwaku!

Cole rusza na ratunek pozostałym trzem zakładnikom. Rozprawiwszy się z katami, mężczyzna odbiera połączenie od agentki Kuo.

  • KuoCi policjanci są pod ostrzałem! Pomóż im. Złap jakiegoś milicjanta, żeby go przesłuchać.

MacGrath prędko wraca na obszar przystani, by pomóc tutejszym policjantom w rozprawieniu się z napastnikami. Protagoniście udaje się potraktować jednego z nich elektrycznymi więzami.

  • PolicjantDziękuję panu! Resztą już my się zajmiemy!

Zlecenie dobiega końca. MacGrath odbiera wkrótce telefon od Zeke'a, który przytacza swemu przyjacielowi jedną ze sposobności zdobycia złej karmy.

  • ZekeKurde, słyszysz tego pieprzonego "perkusistę"? Nie cierpię tego. Zrób to dla mnie i sprowadź gniew boży na wszystkich ulicznych artystów.
  • ColeNie przepadasz za nimi, co?
  • ZekeNie lubię być zmuszany do słuchania tej ich "muzyki". Zresztą, kto to lubi?

Cole kończy rozmowę, by w mgnieniu oka rozpocząć konwersację z Kuo.

  • KuoLudzie zaczynają o tobie gadać, Cole. Niedługo przestaniesz być anonimowy. Gdzie się nie pojawisz, ludzie proszą o pomoc.
  • ColePośpieszmy się i znajdźmy Wolfe'a.
  • KuoJeszcze chwila. Tymczasem może potrenuj korzystanie z mocy. Udaj się do tej lokacji.

Kuo wysyła Cole'owi namiary.

KonkluzjaEdytuj

Cole zdołał udzielić pomocy miejscowej policji, zyskując tym samym dobrą sławę wśród obywateli New Marais. Ponadto, cywile zaczęli zlecać mu dodatkowe zadania, które MacGrath mógł realizować w celu zmniejszania aktywności wrogich frakcji na obszarze miasta.