FANDOM

Laska Sly'a – specjalna skórka dla broni Cole'a, Ampa, w inFamous 2.

Laska Sly'a stanowiła niegdyś dodatek za przedpremierowe zamówienie gry, jednak od 17 sierpnia 2011 roku można ją nabyć z PlayStation Store za cztery złote (4 zł). Ponadto wszystkie dodatki, łącznie z laską Sly'a, zawarte są także w edycji Hero inFamous 2, dostępnej jednak wyłącznie w Ameryce.

Broń ta stanowi również część zestawu inFamous 2 Weapons Pack, kosztującego jedenaście złotych (11 zł). Na cały pakiet składają się następujące skórki:

OpisEdytuj

Po wybraniu tejże skórki z menu opcji, klasyczny Amp Cole'a zostaje zastąpiony laską Sly'a Coopera, ikoniczną bronią głównego bohatera innej serii gier Sucker Punch Productions. Laska składa się z podłużnego drewnianego kija, na końcu którego znajduje się duże metalowe ostrze w kształcie znaku zapytania lub litery "C".

Broń ta przewodzi prąd w sposób odmienny od standardowego Ampa, gdzie wiązka elektrycznosci gromadzi się jedynie na jej końcu. Wybranie laski zmienia jedynie kosmetykę urządzenia, które mimo tego zachowuje wszystkie swoje pierwotne funkcje.