FANDOM

Podkręciłem podstację, dzięki czemu otrzymasz potężny ładunek - "nadładunek". Elektryk informuje Cole'a o podstacji.
Nadładunek (1) ― jedna z misji dodatkowych na terenie Ville Cochon w inFamous 2. Należą one do jednego cyklu podobnych misji, których w sumie w obszarze całego New Marais jest pięć.

OpisEdytuj

Zeke chce zapoznać Cole'a z wybitnym elektrykiem.

PrzebiegEdytuj

MacGrath odbiera telefon od Zeke'a.

  • Zeke: Poznasz genialnego elektryka. Nie chciał pracować dla milicji, więc chcą mu odciąć prąd. Powiedziałem, że pomożemy.

W związku z powyższym, Cole udaje się na pobliski dach, będący miejscem spotkania.

  • Elektryk: Podkręciłem podstację, dzięki czemu otrzymasz potężny ładunek - "nadładunek". Gdy w tym stanie dojdziesz do generatora, usmażysz wszystkich dywersantów milicji! Jeśli dotkniesz podłoża, ładunek szybko zostanie uziemiony - trzymaj się kabli. Jest ich tu pod dostatkiem.

Cole wchodzi na tutejszy transformator i wykonuje z niego wysoki naładowany skok. Ślizgając się i pozostając w powietrzu, MacGrath'owi w końcu udaje się dotrzeć do drugiej podstacji i przywrócić jej zasilanie, doprowadzając do potężnego wyładowania neutralizującego tutejszych milicjantów.

KonkluzjaEdytuj

Cole zdołał zasilić transformator i zmniejszyć aktywność wroga w Ville Cochon.