FANDOM

Tak, tak, tak. A Święty Mikołaj strzelał do Kennedy'ego. Hej, co z tymi drinkami? Cole bagatelizuje obawy Zeke'a.
Powrót na dach Zeke'a (3) ― czternasta "misja" wątku głównego w inFamous.

OpisEdytuj

Po konfrontacji z tajemniczym mężczyzną, Zeke zaprasza do siebie Cole'a na zimne napoje.

PrzebiegEdytuj

Cole dociera do dachu Zeke'a.

  • ZekeSprawdziłem twoją nową najlepsiejszą przyjaciółkę, Moyę.
  • ColeZnalazłeś swoją magiczną kulę?
  • ZekeNaprawdę jest z FBI. Jest szychą FBI. Wielokrotnie odznaczona. Takie osoby przysyła się, gdy kał trafia w wentylator i chlapie na wszystkich dookoła. Jakieś pół roku temu przeniesiono ją do wydziału o nazwie DEFENDER i tam urywa się ślad. Jeden z moich chłopaków uważa, że ona pracuje dla DARPA.
  • ColeTy masz chłopaków?
  • ZekeSłuchaj, mówię poważnie, stary. Musisz uważać. DARPA to najwyższa półka czarnych operacji - tajna grupa z Pentagonu, która przed nikim nie odpowiada. Jeśli ona pracuje z tymi pajacami, to lepiej uważaj, synu.
  • ColeTak, tak, tak. A Święty Mikołaj strzelał do Kennedy'ego. Hej, co z tymi drinkami?

Ekran pogrąża się w ciemności i zostaje przedstawiony cytat.

Nie módlcie się o łatwe życie. Módlcie się i proście, byście byli silniejsi. John F. Kennedy

Dzień szesnastyEdytuj

Cole budzi się i podnosi z kanapy. Do MacGratha natychmiast dzwoni Moya.

  • MoyaPołożenie ostatniej podstacji w Neonie zostało załadowane na twój GPS. Idź tam jak najszybciej.

Chwilę później protagonista odbiera telefon od Zeke'a.

  • ZekeHej, brachu, wiesz co mnie cholernie przeraża? Myśl, że Kula Promieni wpadnie w łapska rządu.
  • ColeCzy już o tym nie gadaliśmy?
  • ZekeWiem, że złapali cię na sikaniu pod wiatr, ale zastanów się chwilę. Skoro ta rzecz obdarza supermocami, to co powstrzyma Wuja Sama od dopakowania całego wojska? Albo glin? Nie mamy jak się przed tym obronić.
  • ColeNie sądziłem, że to konieczne.
  • ZekeCholera, otwórz oczy stary. Rozejrzyj się! Widzisz tu Czerwony Krzyż? Gwardię Narodową? Oczywiście, że nie. Kłamali o moście. Nie cofną się przed niczym, by utrzymać się przy władzy. Stary, musisz się obudzić, nim będzie za późno!

KonkluzjaEdytuj

Minął piętnasty dzień kwarantanny w Empire City.