FANDOM

Przez ciebie zginę. Cole do Moyi.
Spacer po dachach ― ósma (praktycznie siódma, nie wliczając powrotów na dach Zeke'a) misja wątku głównego w inFamous.

OpisEdytuj

Po tym jak Cole zdołał zrealizować trzy zlecenia powierzone przez agentkę FBI, Moyę Jones, kobieta przesyła mu namiary na przekaźnik komórkowy w pozbawionej zasilania części Dzielnicy Neonów.

PrzebiegEdytuj

MeldunekEdytuj

MacGrath wspina się na dach budynku, znajdującego się niedaleko przekaźnika komórkowego. Na miejscu kontaktuje się z Moyą.

  • ColeHej Moya, jestem na miejscu.
  • MoyaW pobliżu powinien być przekaźnik komórkowy ― znajdź go i naładuj.
  • ColeBoisz się, że ci zwieję?
  • MoyaBez tego przekaźnika stracę cię z oczu. Nie mogę na to pozwolić.

Cole wkracza do rejonu pozbawionego prądu i natychmiast zaczyna odczuwać dyskomfort.

  • ColeO... cholera... Obraz mi się rozmywa...

Przekaźnik komórkowyEdytuj

Cole przed przekaźnikiem komórkowym (inFamous)

Cole przed przekaźnikiem komórkowym.

MacGrath dociera do zasilacza na pobliskim budynku i traktuje go kilkoma błyskawicami. Po jego naładowaniu, Cole odbiera połączenie od Moyi.
  • MoyaDobrze, teraz musisz przywrócić zasilanie w tej części Neonu. GPS pokaże ci drogę, ale uważaj ― w okolicy jest mnóstwo Żniwiarzy.

Wycieńczony Cole obawia się najgorszego.

  • ColeUch, ci goście mnie zarżną. Ledwie widzę na oczy, wyczerpało mnie doładowanie przekaźnika.
  • MoyaTrzymaj się wysokości i unikaj ich. Jeżeli dojdzie do walki, poszukaj generatorów awaryjnych ― pewnie są jakieś na dachach.
  • ColePrzez ciebie zginę.
  • MoyaZadzwoń, gdy będziesz w kanałach.

Droga do kanałówEdytuj

Cole lokalizuje wspomniany generator i pobiera jego energię, po czym rusza w kierunku studzienki kanalizacyjnej. Choć obszar jest przepełniony Żniwiarzami oraz ich ciężarówkami z wieżyczkami, MacGrath'owi w końcu udaje się do niej dotrzeć i przejść do kanałów. Uczyniwszy to, kontaktuje się z Moyą.

  • ColeDobra, jestem w środku.
  • MoyaTak samo jak poprzednio ― napraw obwód podziemnego transformatora, a potem poszukaj podstacji dystrybucyjnej.
Zablokowane przejście w kanałach (inFamous)

Zablokowane przejście w kanałach.

Cole przeskakuje po uszkodzonych kładkach i cylindrach i dociera do wspomnianego transformatora. Podłączywszy się do niego, protagonista zyskuje możliwość wytwarzania małych kulek elektromagnetycznych, wybuchających po upływie krótkiego czasu. MacGrath korzysta z ów granatu wstrząsowego do wysadzenia desek i blach na jego drodze. MacGrath kontynuuje swą podróż i po pewnym czasie odbiera połączenie telefoniczne od Zeke'a.

  • Zeke: Hej, stary, wszyscy naokoło mówią o tym, jak dostarczyłeś tę bombę. Nawet George o tym nawija.
  • Cole: George? To on do mnie zadzwonił. Powiedział, że ma pilną przesyłkę, którą muszę dostarczyć. Więc wziąłem ją i pojechałem.
  • Zeke: Cóż, twierdzi, że nikt poza tobą nie mógł jej doręczyć.
  • Cole: Po pierwsze to była fatalna robota, kiepsko płacili. A gdy tam dotarłem, ktoś do mnie zadzwonił i kazał otworzyć paczkę. Następne, co pamiętam, to pobudka w leju.
  • Zeke: Cóż, przynajmniej zyskałeś supermoce! I nie przejmuj się George'em i tymi kretynami. Będę cię krył. Pieprzeni plotkarze są wszędzie.

Zasilenie obszaruEdytuj

Szalony zamachowiec w kanałach (inFamous)

Szalony zamachowiec Żniwiarzy dostrzega Cole'a.

Mimo tutejszego oporu Żniwiarzy za trzema wieżyczkami strażniczymi, Cole'owi udaje się w końcu przedostać do pomieszczenia z podstacją. Zza niej nagle wychodzi zamachowiec Żniwiarzy, który odpala swój ładunek i biegnie w kierunku MacGrath'a. Protagonista radzi sobie jednak z jego wybuchowym temperamentem i neutralizuje także czterech następnych napastników. Poradziwszy sobie z zasadzką, Cole podchodzi do podstacji i ładuje ją przy pomocy błyskawic, przywracając tym samym zasilanie na kolejnym obszarze dzielnicy Neonów. Wydostawszy się z kanałów, mężczyzna odbiera połączenie telefoniczne od agentki.

  • Moya: Dobra robota Cole.

Po chwili Cole odbiera od Moyi kolejny telefon.

  • MoyaWiem dlaczego Żniwiarzy niszczyli rury wodne pod mostem: Po odizolowaniu miejskiego systemu wodnego mogą wpuścić zarazę do każdego domu w mieście. Zachoruje każdy, kto wypije ten szlam. Albo spotka go coś gorszego.
  • Cole: Świetnie.
  • MoyaTak. A to nie wszystko. Mam meldunki, że fontanna Smitha została już zanieczyszczona. Jest mnóstwo ofiar. Idź tam i sprawdź tę informację. Potem zdecydujemy, co robić.

Oczyszczanie miastaEdytuj

Chwilę później, do Cole'a ponownie dzwoni jego przyjaciel, Zeke. Na przebieg tej rozmowy w sporej mierze wpływ ma obecny stosunek Cole'a do świata.

  • ZekeHej stary, nie uwierzysz. Pamiętasz rejony miasta, które oczyszczałeś? Teraz nie ma w nich przestępczości, a ludzie rozwieszają tam plakaty z twoją podobizną.
  • ColeRobię co mogę, Zeke. Nie trzeba organizować parady na moją cześć.
  • ZekeWiem, stary, wiem. Ale to i tak zajefajne.
  • ColeRozwal parę łbów to zrozumieją o co biega.
  • Zeke: To prawda! Tak przy okazji, nic wcześniej nie mówiłem, ale zaczynasz wyglądać jakoś inaczej. Mroczny, spaczony, coś w ten deseń. To ci źle robi na cerę, stary.
  • ColeNie interesuje mnie, co ludzie o mnie sądzą. Pogadamy później.

KonkluzjaEdytuj

Cole zasilił kolejną część dzielnicy Neonów i otrzymał zadanie zbadania zanieczyszczonej przez Żniwiarzy fonatnny Smitha.