FANDOM

Przyprowadź Żniwiarzy i nie musisz się z nimi cackać. Naczelnik Harms prosi Cole'a o pomoc.

Spacer z psami (1) ― jedna z misji dodatkowych na terenie dzielnicy Neonów w inFamous. Zlecenie to jest przeznaczone jedynie dla postaci karmicznie pozytywnej i jego zrealizowanie wymaga przynajmniej reputacji strażnika. Dwie misje o podobnej konstrukcji znajdują się także w Labiryncie.

OpisEdytuj

Naczelnik Harms prosi Cole'a o odeskortowanie kilku Żniwiarzy na posterunek policji.

PrzebiegEdytuj

MacGrath odbiera telefon od naczelnika.

  • Harms: Cole, tu naczelnik Harms. Wiem, że masz masę roboty, ale czasem będę potrzebował twojej pomocy.
  • Cole: Co masz na myśli?
  • Harms: Moi ludzie schwytali kilku Żniwiarzy, musisz odeskortować ich na posterunek, żebyśmy mogli ich przesłuchać.

Cole dociera na miejsce, gdzie odnajduje czterech nieuzbrojonych Żniwiarzy pod okiem kilku funkcjonariuszy policji.

  • Harms: Wybacz, że wycofałem ludzi ― jest nas bardzo mało. Przyprowadź Żniwiarzy i nie musisz się z nimi cackać.

Cole traktuje dowolnego więźnia prądem, aby zaczął iść. Po przedostaniu się na ulicę, dwóch jeńców zaczyna atakować MacGrath'a. Mężczyzna jednak z łatwością ich obezwładnia i kontynuuje eskortę. Po dotarciu na obszar Archer Square natomiast, dwóch Żniwiarzy próbuje uciec Cole'owi. Bez względu na to, czy protagonista zdołał ich złapać, pozostali więźniowie zostali dostarczeni na miejsce.

KonkluzjaEdytuj

Cole dostarczył Żniwiarzy (w najgorszym wypadku jednego Żniwiarza) i zmniejszył ich wpływy w dzielnicy Neonów o dwa punkty procentowe.