FANDOM

Złóżmy jej wizytę. Nix proponuje odnaleźć i przesłuchać żonę milicjanta.
Trzeci stopień – jedna z misji dodatkowych po stronie zła na terenie Ascension Parish w inFamous 2. Jej karmicznie pozytywnym odpowiednikiem jest misja Walka o wolność.

OpisEdytuj

Nix wpada na pomysł przesłuchania Nadine – żony kolekcjonera odłamków, pracującego w milicji.

PrzebiegEdytuj

Cel Trzeciego stopnia (inFamous 2)

Zdjęcie żony milicjanta.

Cole podchodzi do Nix.

  • Nix: Podobno jakiś członek milicji lubi zbierać odłamki z wybuchu. Nie wiem, gdzie jest, ale jego żona jest w parku. Złóżmy jej wizytę.

Kobieta powierza Cole'owi zdjęcie żony milicjanta. W celu jej odnalezienia, MacGrath udaje się do Smut Triangle. Po odszukaniu obywatelki, protagonista sprowadza ją do parteru i obezwładnia elektrycznymi więzami. Domyślając się celu ich przybycia, ofiara dzieli się z oprawcami lokalizacją paczki.

  • Nadine: Stój! Jesteś okropnym brutalem. To, czego szukasz, znajdziesz na podwórzu niedaleko stąd.

Nadine zacznie drwić z Cole'a, jeśli ten będzie zwlekał z udaniem się do wyznaczonego obszaru.

  • Nadine: Co tu jeszcze robisz, głupku? Powiedziałam ci, gdzie masz iść, a ty stoisz i gapisz się, jak wół na malowane wrota!

Ponieważ MacGrath zyskał od Nadine potrzebne informacje, może on zabić bezbronną kobietę z zimną krwią. Czyn ten obdarzy MacGratha dodatkowymi dwudziestoma punktami doświadczenia, za premię o nazwie Nietolerancyjny.

Cole udaje się na teren osiedla, gdzie odnajduje paczkę z pięcioma odłamkami. Podwórze jest patrolowane przez jednego milicjanta na balkonie. Po zneutralizowaniu żołnierza, MacGrath zbliża się do cennego znaleziska. Jeżeli Cole oszczędził przesłuchiwaną kobietę, nic już nie stanie na jego drodze, dzięki czemu będzie on mógł podnieść paczkę z odłamkami, jednocześnie kończąc swoją misję. Jeśli natomiast konfrontacja zakończyła się śmiercią Nadine, MacGrath i Nix wpadną w zasadzkę, zorganizowaną przez rozgoryczonego wdowca.

  • Nadine: Ty! To ty zamordowałeś moją biedną Nadine! Zabiję cię!

Po pokonaniu napastników i przywłaszczeniu sobie paczki z pięcioma odłamkami z wybuchu, misja dobiega końca.

KonkluzjaEdytuj

Zdobywszy paczkę z odłamkami, Cole zdołał zmniejszyć aktywność wroga w Ascension Parish.