FANDOM

Zeke, co robisz, do diabła... Cole dowiaduje się o samodzielnym śledztwie Zeke'a.
Zabawa w bohatera – dwudziesta druga (praktycznie osiemnasta, nie wliczając powrotów na dach Zeke'a) misja wątku głównego w inFamous.

OpisEdytuj

Po zrealizowaniu zleceń swych najbliższych i zregenerowaniu sił, Cole'a rusza do kolejnej podstacji w Labiryncie.

PrzebiegEdytuj

WejścieEdytuj

Cole'owi udaje się przebić przez tutejszych Ludzi Ziemi i dociera do studzienki kanalizacyjnej, przez którą dostaje się do kanałów. Uczyniwszy to, mężczyzna odbiera telefon od Zeke'a.

  • Zeke: Szedłem do Trish, pomóc jej załadować autobus i zobaczyłem siostrę Dwighta uwieszoną na ramieniu jakiegoś faceta. Nawet na mnie nie spojrzała.
  • Cole: Przykro mi stary.
  • Zeke: Mogłem się tego spodziewać – zawsze taka była. Nic się nie stało. Przynajmniej dalej mogę działać, zobaczyć, co się zdarzy. Do zobaczenia.

Naprawa obwoduEdytuj

Cole przemieszcza się po tutejszych kładkach, by dotrzeć do obwodu. Po jego aktywowaniu, MacGrath zyskuje zdolność wystrzeliwania potężnych rakiet o skondensowanej energii elektromagnetycznej, zwanych młotami megawatowymi. Cole rusza przed siebie, napotykając na swe drodze liczne jednostki wroga. MacGrath przebywa przez kolejne pomieszczenia, docierając ostatecznie do podstacji.

Zasilenie obszaruEdytuj

Naładowawszy podstację dystrybucyjną, Cole przywraca zasilanie we fragmencie Labiryntu i wychodzi z kanałów. Na powierzchni, mężczyzna odbiera telefon od Zeke'a.

  • Moya: Dostałam meldunki o niedozwolonych sondach patrolujących Labirynt. Skoro nie są nasze, musisz się nimi zająć. W dodatku Ludzie Ziemi planują podobno ucieczkę z rejonu kwarantanny.
  • Cole: Dobrze.
  • Moya: Jeszcze jedno – powiedz swojemu kumplowi Zeke'owi, żeby przestał do mnie wydzwaniać. Jeśli chce zgrywać bohatera i szukać "tropów", to jego sprawa. Ale ja nie chcę o tym słyszeć.
  • Cole: Zeke, co robisz, do diabła...

KonkluzjaEdytuj

Cole zdołał zasilić zachodnią część Labiryntu.

CiekawostkiEdytuj

  • Z nieznanych przyczyn, zranienie pierwszego napotkanego przeciwnika młotem megawatowym, obciąży Cole'a punktami złej karmy.