FANDOM

Mam spore kłopoty z więźniem. Potrzebuję więcej ludzi. Byłoby super, gdybyś mógł go popilnować, aż wrócę. Tu jest. Policjant prosi Cole'a o przypilnowanie więźnia.
Zaciekły krytyk – jedna z misji dodatkowych na terenie Ville Cochon w inFamous 2.

OpisEdytuj

Policjant prosi Cole'a o przypilnowanie obezwładnionego milicjanta, z którym sobie nie radzi.

PrzebiegEdytuj

Policjant spostrzega Cole'a i prosi go o pomoc.

  • Policjant: Mam spore kłopoty z więźniem. Potrzebuję więcej ludzi. Byłoby super, gdybyś mógł go popilnować, aż wrócę. Tu jest.

Cole biegnie za policjantem prowadzącym go do więźnia.

  • Policjant: To on. Spokojnie, zaraz wrócę ze wsparciem i go przewieziemy.
Moment karmy z więźniem (inFamous 2)

Cole stoi przed więźniem.

Policjant odchodzi zostawiając Cole'a samego z więźniem.

  • Więzień: Hej, może mnie rozwiążesz, a ja rozwalę ci łeb tym twoim kamertonem.

Więzień nieustannie stara się sprowokować Cole'a do działania.

  • Więzień: Uwielbiam zabijać. Najbardziej staruszków. Ale młodych też. Robię co mi się żywnie podoba.

W tym momencie do Cole'a dzwoni Nix namawiając go do zabicia pilnowanego więźnia.

  • Nix: Gość do niczego się nie nadaje. A jeśli znów ucieknie? Zabij go. Powiesz, że próbował uciec.
  • Więzień: To była twoja panna? Dawaj ją tu! Pokażmy jej co potrafi prawdziwy facet.

Moment karmyEdytuj

Cole zachowując zimną krew, czeka do powrotu policjanta. Czyn ten obdarza MacGratha dodatkowymi dwudziestoma punktami doświadczenia, za premię Gruba skóra.

  • Policjant: Dzięki za pomoc. Przygotowaliśmy dla niego przytulną celę.

Pozostali policjanci zabierają ze sobą więźnia.

  • Policjant: Chyba mamy dość dowodów, żeby go skazać.

Cole ulega presji wywoływanej przez więźnia i zabija go.

  • Cole: Lepiej się zamknij...

Czyn ten obdarza MacGratha dodatkowymi dwudziestoma punktami doświadczenia, za premię o nazwie Niecierpliwy. Chwilę później przychodzi policjant ze wsparciem.

  • Policjant: Boże, zabiłeś skutego człowieka!

Policjanci zaczynają atakować MacGratha, a ten pozostawiony bez wyjścia, zabija ich wszystkich.

KonkluzjaEdytuj

Rozprawiono się z więźniem w jeden lub drugi sposób, dzięki czemu Cole zmniejszył aktywność przeciwnika na terenie Ville Cochon.

CiekawostkiEdytuj

  • Dobra wariacja tejże misji stanowi jedną z najłatwiejszych misji w serii inFamous, bowiem zrealizowanie jej wymaga jedynie przebycia niewielkiego dystansu i przeczekania w miejscu kilku sekund. Podobnie jest w przypadku karmicznie pozytywnej wariacji misji Dawne decyzje, która poza jej rozpoczęciem nie wymagają żadnej ingerencji w jej przebieg.