FANDOM

Podejrzewam, że przewodzi im niezwykle potężny izolator, więc nie można ich lekceważyć. Moya o Ludziach Ziemi.
Zagubiony – osiemnasta (praktycznie piętnasta, nie wliczając powrotów na dach Zeke'a) misja wątku głównego w inFamous.

OpisEdytuj

Po potyczce z Sashą, Cole przedostał się na teren Labiryntu. Ze względu na fakt, iż dzielnica jest całkowicie pozbawiona prądu, MacGrath musi jak najszybciej aktywować najbliższą podstację, by zwiększyć swoje szanse na przeżycie.

PrzebiegEdytuj

WejścieEdytuj

Cole'owi udaje się przebić przez tutejszych Ludzi Ziemi i dociera do studzienki kanalizacyjnej, przez którą dostaje się do kanałów. Uczyniwszy to, mężczyzna odbiera telefon od Moyi.

  • Moya: Mam trochę informacji o Labiryncie. Kilka dni po wybuchu mieszkający tam bezdomni zebrali się i przejęli kontrolę nad całą okolicą. Nazwali się Ludźmi Ziemi.
  • Cole: To wyjaśnia dlaczego noszą na sobie worki na śmieci.
  • Moya: Podejrzewam, że przewodzi im niezwykle potężny izolator, więc nie można ich lekceważyć.
  • Cole: Rozumiem.

Naprawa obwoduEdytuj

Cole przechodzi po tutejszych rurach i dociera do obwodu. Po jego aktywowaniu, MacGrath zyskuje zdolność statycznego szybowania.

  • Cole: Och, tak.

Kolejne kładki które napotyka Cole, są od siebie bardziej oddalone. Protagonista wykorzystuje jednak swą nową zdolność do pokonywania odległych platform. Po drodze mężczyzna wysadza zablokowane przejście i spotyka na swej drodze liczne jednostki Ludzi Ziemi. MacGrath radzi sobie z ich oporem i dociera do ogromnej przepaści, którą pokonuje przy pomocy szybowania.

  • ColePodróż z klasą...

Cole natrafia na kolejnych nieprzyjaciół, w tym także posiadaczy wyrzutni rakiet. Mimo swych wysiłków, nie są oni w stanie powstrzymać protagonisty, który przebija się później przez kolejne kładki, a także ruchome, mechaniczne ramię. W następnej kolejności MacGrath przedostaje się na odległe od siebie cylindry i dociera do pomieszczenia z podstacją dystrybucyjną, do której przedostaje się z pomocą kolejnych mechanicznych ramion.

Zasilenie obszaruEdytuj

Naładowawszy podstację dystrybucyjną, Cole przywraca zasilanie we fragmencie Labiryntu i wychodzi z kanałów. Na powierzchni, mężczyzna odbiera telefon od Zeke'a.

  • Zeke: Hej Cole, pamiętasz Dwighta? Właśnie spotkałem jego siostrę. Powiedziała mi, że Dwight ma chyba jakieś kłopoty. Pytała, czy byś go nie poszukał.
  • ColeDwight? Czy to nie koleś, który ukradł ci samochód i rozkręcił go na części?
  • ZekeTak, tak, niezły z niego numer. Ale wiesz, jego siostra od dawna mi się podoba, i uch, byłbym ci bardzo wdzięczny za pomoc.
  • ColeSądzisz, że jeśli znajdę Dwighta, ona cię "wynagrodzi".
  • ZekeCholera, stąd nie mogę nic zrobić. Powiedziała, że ostatni raz rozmawiała z Dwightem koło Chummy Chicken. Chyba tam pracował. Tam możesz zacząć poszukiwania.

Rozmowa kończy się, a Cole chwilę później przyjmuje połączenie od Trish.

  • TrishCole, jesteś tam?
  • Cole: Cześć, Trish.
  • TrishSytuacja się pogarsza. Ludzie umierają i nie mogę im pomóc. Muszę pojechać autobusem do Bayview i zobaczyć, czy są tam jakieś zapasy.
  • ColeSzedłem przez tunel, jest zniszczony. Tak samo jak most zwodzony Stone Canal.
  • TrishPamiętasz Rogera Millera z zakończenia studiów Amy? Jest inżynierem miejskim, pracował z moim ojcem. Na pewno może naprawić most. Mieszka przy Parku Valentine.
  • ColeSpróbuję go znaleźć.

KonkluzjaEdytuj

Cole zdołał zasilić wschodnią część Labiryntu.